Godnatt!

Idag började jag dagen med att simma! Så himla skönt att göra det på en lördagsmorgon och sedan när man väl är klar kan man ta hur lång tid som helst på sig att duscha, basta och allt det där. Love it! Efter simningen hyrde jag en film och myste framför den.

Vid sju åkte jag till Hanna och vi sparkade sedan vidare till Andreas där Marcus och Pablo var. Vi såg på Melodifestivalen! Jag och Hanna visste ju redan i stort sätt allt som skulle hända eftersom vi var på genrepet igår, men inte röstningen såklart och jag tycker att resultatet blev ganska bra. Danny var himla bra!

Jag är hur trött som helst och ligger redan i sängen. Perfekt tillfälle att sova, men ne då kommer jag på att jag måste borsta tänderna och tvätta bort sminket... Åh, så jobbigt. Dessa i-landsproblem. Ajja, godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Olli ;)

SV: tack :) det är paulina som har tagit dom ;) :D

2011-02-06 @ 11:14:09
URL: http://olliiviiaaa.blogg.se/
Postat av: Paulina

Tack!! :D

2011-02-06 @ 11:41:17
URL: http://paaulinasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0