Fyrahundrasextiotvå blåmärken

Jepp, som rubriken säger har jag massvis med blåmärken. Hela min kropp är öm och det gör ont överallt. Vad är då anledningen? Slalom.. Jag, Hanna, Linn, Andreas, Pablo och Oskar var i Måttsund idag och det var första gången jag åkte i hela mitt liv och det gick väl sisådär. Det gick ganska bra med svängarna på ställen i backen som inte var så branta, men när vi kom till branten... då gick det inte. Jag blev väldigt less då det gick dåligt, men jag ska inte ge upp! Det var ju roligt då det gick bra. :)

Här skulle det egentligen vara lite bilder från dagen, men jag har min usbkabel hos pappa så jag får ladda in dom senare! Så det fick bli en bild från google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0