Det var längesen

Nu var det ett tag sedan jag satte mig ner framför datorn och skrev några rader på min blogg, men jag har inte haft någon lust alls. Som vanligt. Den är huxflux borta! Så nu tänkte jag berätta lite grejer som hänt under veckan.

  • Jag och Mamma gick en 1 ½ timmes promenad fram och tillbaka till stan och på vägen tillbaka så beslöt vi oss att gå över isen och det var liiite läskigt eftersom klockan var nio, halv tio på kvällen, det var kolsvart och isen såg ut som att den skulle gå sönder vilken sekund som helst. Som tur var så gjorde den inte det, då kanske jag inte skulle sitta här och skriva.
  • I torsdags umgicks jag med Sigge! Det var längesen och jättekul att träffas igen. ♥
  • Igår simmade jag, Hanna och Linn 48 längder! Då var klassikern bortgjord och det är himla skönt. Efter simningen åt jag och Mamma mat på Baan Thai. Jag tror jag dog en stund för att det var så gott!
  • Igår kväll så var jag, Linn, Moa, Marcus, Erik, Andreas och Oskar hemma hos Hanna! Och Hanna var ju med såklart, hehe. Gissa vad vi gjorde? Spelade cod, som vanligt. När jag skulle gå hem strax innan tolv så kände jag mig lite snurrig av allt codspelande. Det känns lite som att vi spelar för mycket för allvarligt talat så drömde jag om cod inatt...
Det här blev ju värsta långa inlägget tycker jag, wohoo. Här kommer lite fina bilder!

Hanna köpte dessa byxor en dag vi var på stan! Inte alls för små ;)

Jag och Hanna! Åh, du är så fina bästavän ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0