Fotboll

Första dagen på minilovet, riktigt skönt! Dock blev det ingen stor sovmorgon eftersom jag, Linn och Erik såg fotboll klockan 11 i regnet. Det är 2:a juni och man fryser sönder.. var är sommarvärmen som södra Sverige redan har?! Snälla, komsi komsi sommarvärme.. ♥

På tal om värme, idag far Hanna och Linn till Turkiet där Olivia redan är! Nejnej, jag är inte avundsjuk alls.. Ne, men jag hoppas att Olivia har det bra där och att Hanna och Linn kommer att ha det bra där borta i värmen!

Olivia, Linn, Hanna och jag!


Kommentarer
Postat av: tove

sv; tack så mycket! :) Börjar tänka på junglar när jag ser den... haha...



nisse :G

2011-06-02 @ 22:48:18
URL: http://tovesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0