Jordgubbar doppade i smält choklad

Hej! Igår bowlade jag, Linn, Hanna, Axel, Marcus och Erik på Tuna! Det var hur länge som helst sedan jag bowlade sist, jag minns det inte ens. Det gick sådär för mig, och vi tävlade killarna mot tjejerna och killarna vann ganska stort.. men vi tar dom nästa gång! ;)

På kvällen cyklade jag, Hanna och Linn till Mc Donalds och köpte mc flurry ballerinakladdkaka ♥ Sedan cyklade vi vidare till kvantum och köpte jordgubbar, hallon, vit och ljus choklad! Vi köpte även nån läskig dricka med smak av kokos, banan och ananas.. vi cyklade sedan vidare hem till mig. Vi såg film och doppade bären i chokladen som vi smälte! Det var bland det godaste jag någonsin ätit!

De sov över hos mig och vi somnade framför en film! Vi vaknade nångång vid 10 idag och de åkte hem vid 3. Nu ska jag snabbt göra mig i ordning för jag ska till mormor och morfar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0