Varvet

Härlig dag! Skolan började med en muntlig redovisning och mitt papper där det stod allt jag skulle säga hade på nåt konstigt sätt försvunnit så jag fick improvisera, haha, men det gick faktiskt väldigt bra! Olivia har kommit hem nu från Turkiet, wohoo! Jag fick en jättefin present av henne, tack så mycket! ♥

Efter skolan drog jag, Olivia, Marcus, Erik, Axel, Pablo och Oskar till Varvet! Vi spelade spel (typ strandspel med racket), fikade och chillade i värmen. Underbart väder ute idag! Sommaren är här nu! Jag funderar på att dra ut en sväng igen och gå en prommis med musik i öronen. Åh, sommar ♥

'


Kommentarer
Postat av: olli

hej josse!! varsågod för presenten!! hejdå!!!

2011-06-07 @ 19:48:47
Postat av: Sigrid

sv; tack! :D <3

2011-06-08 @ 16:43:22
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0