Ängel

Idag var det en jobbig dag i skolan. Vi hade minnesstund för Angelica som gick bort i cancer i fredags. Jag kände henne inte så väl, men jag spelade fotboll med henne för några år sedan och vi har gått på samma skola så länge jag kan minnas. Hela minnesstunden var så sorglig att jag knappt kan beskriva det, men den var även väldigt fin. Tårarna rann på väldigt många, även på mig. Det är så jäkla orättvist att hon inte fick fortsätta leva.

Jag läste Angelicas blogg då och då, följde hennes kamp mot cancern. Hela hon var så himla positiv och glad! Alla mina tankar går till hennes familj, nära och kära. Hoppas att du har det bra nu, vila i frid! ♥

Kommentarer
Postat av: Sigrid

FYFAAAAN, fick reda på det nuu, nää, gud!

2011-03-09 @ 19:18:18
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0