Bara för skojs skull

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? 39, 82 kr :)
2. Vad ser du om du ser åt vänster? En dörr
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Har inte precis tillbringat 2 timmar med någon idag
4. Hur lång är du? 168 cm, senast jag mätte mig
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Trade
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: ''Aa''
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda, eller dom har separerat
9. När såg du senast din mamma? För typ 6 dagar sen
10. Icke godkänt i något ämne? Alltså på dom prov vi har haft i olika ämnen har jag inte fått icke godkänt ;)
11. Mvg i något? ALLT ofc :D haha..
12. När vaknade du idag? Typ 10-tiden  
13. Vilken är din favoritplats? Mora eller där mina vänner är
14. Vilken plats föredrar du minst? En plats då det finns massa getingar, har typ getingfobi :o
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Utomlands någonstans
16. Hur stor är din säng? Vet ej, och kan inte mäta eftersom jag inte är hemma ;p
17. Vad sover du i? Typ en lång tröja
18. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st
19. Var har du bott/bor? Luleå
20. Tycker du om kinamat? JAA!
21. Tycker du om kaffe? Usch, nej 
22. Vad dricker du helst till frukost? Mjölk
23. Kan du spela poker? Joru, är proffs på texas hold'em ;)
24 Känner du någon med med samma födelsedatum som dig? Ja, en i min förra klass
25. Vill du ha barn? Jorå, men i framtiden
26. Kan du några andra språk än svenska? Lite spanska och så engelska ;)
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och annat kul :)
30. Äger du dyrbara smycken? Nej
31. Kan du rulla med tungan? Öh....
32. Vem är den roligaste människan du känner? Finns många roliga människor, men dom jag skrattar mest med är nog Hanna och Linn :)
33. Vad har du för ringsignal? Erik Hassle - Hurtful
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, tror det
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En påse
36. Kan du byta olja på bilen? Nej, haha :)
37. Vilken var den senaste boken du läste? Harry Potter och Dödsrelikerna
38. Dansar du i bilen? Jorå, jag dansar överallt ;D not..
39. När var du i kyrkan senast? Väldigt längesen
40. Hur många hål har du i öronen? 3
41. Har du någon piercing? Nej, om inte öronen räknas
42. Har du någon tatuering? Nej
43. Har du provat droger? Men nej
44. Röka eller snusa? Inget, usch
45. Har du pojkvän/flickvän? Nej
46. Vad är ditt mobil nummer? Det tror jag inte att jag skriver här ;)
47. Vad ska du göra ikväll? Typ äta hemmagjord glass
48. Har du några syskon? 1 syster
49. Vad är din favorit färg? Typ blå & grön
50. Hur många bilder har du på dig själv? Eh...vet ej

Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Okej :) Den va verkligen riktigt rolig :)



Allt bra ?

2009-08-08 @ 15:13:34
URL: http://jeanettef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0