G.I Joe - The rise of the cobra

Hejsan! Borta bra men hemma bäst. Eller jag har varit hemma sedan igår kl halv 3.

Igår: Jag mötte Linn typ kl 3 och vi gick på stan, drack milkshake på Blå Gåsen och hade det roligt. Fixade även mitt skolbusskort så nu är det fixat, najs. Sen gick vi hem till mig, jag åt lite och vi traskade iväg till Willys och köpte gott. Vi gick hem till Linn och såg på film - Linas kvällsbok. Jag sov hos Linn.
Idag: Jag och Linn vaknade någon gång, satt vid datorn och åt frukost typ klockan 12. Sen gick jag, Linn och Jennie in till stan och vi stoppade ner fötterna i ett akvarium med fiskar i (det var en sak på Kulturens Hus, tro inte att vi bara stoppade ner fötterna i ett akvarium) som åt upp död hud på fötterna. Det var coolt och det kittlades när dom åt på fötterna. Sen gick vi runt lite på stan och vid 4-tiden åkte Jennie hem och jag och Linn gick till mig och åt och satt vid datorn. Klockan typ halv 6 gick vi till bion och mötte Jennie och Tove. Vi såg G.I Joe - The rise of the cobra. Ganska bra film! Och snyggingen Channing Tatum var med ;) Hehe.


Jag och Linn

Kittligt :)

Haha, Linn, jag och Jennie

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Haha, vad fick dig att göra det då? x)

2009-08-22 @ 22:20:46
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0