Min sko = bajsig

Go kväll! Ikväll har jag som sagt haft film/buskväll med Hanna, Linn, Calle, Moa, Andreas och Marcus. Vid fem tiden åt vi på restaurang Berget. Tog kebab, skitgott! Sen gick vi till mig. Först såg vi film; Slumdog millionarie. Den var ganska bra, men vi var ganska livade så det var svårt att följa med i filmen, hehe. Sen gick vi ut, flummade lite. Vi gick in och gjorde några lekar tex; Lappleken då man har en lapp i pannan där det står tex fattig, rik, ful. Och alla har en sån lapp i pannan som man inte själv har sett, men dom andra har sett den och då ska man tex planera en klassresa och så ska man bli behandlad så som det står att man är i pannan. Haha, systern min gjorde lapparna och vi skratta som fan! Haha, det var kul. Vi 11 hade alla åkt hem och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra...

Förresten, så trampade jag i hundbajs idag då vi var ute..Det stank skitmycket och jag är typ tvungen att slänga skorna..:(


Linn, Hanna och Moa på Berget! ♥

Kommentarer
Postat av: Sigrid

varför kunde du inte bara skölja av dom? Jag har gått i hundbajs många gånger...

2009-08-29 @ 09:05:02
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/
Postat av: Tove

jaa..? varför tvättade du dom inte?! Har också fått det på skorna några gånger, men det har alltid gått att tvätta bort, du kunde ju typ haft dom på balkongen om du inte ville göra det just då och sen tvätta dom... :)

2009-08-29 @ 09:14:51
URL: http://Midsommarkransbarnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0