Muskler

Idag har det varit skola - som vanligt. Vi hade musik, idrott (dock så pratade vi bara), matte, NO, SO och slöjd. Roligaste var lugnt matte! Läraren verkar jättebra. Valde syslöjd då vi hade slöjd, det verkade roligare. Det är längre dagar nu än förut så man blir väldigt trött då man kommer hem, men det är väl något man vänjer sig med antar jag.

Idag om ca en timme ska jag och Linn simma! Vi hade tänkt bygga upp massvis med muskler så att vi blir bodybuilders. Eller..kanske inte, men vi tänkte iallafall simma någon dag i veckan. Vi hade tänkt göra det i våras tror jag, men hur bra gick det? Inte så bra! Men nu ska vi rycka upp oss och simma iallafall en dag i veckan. Ska packa badväskan nu, vi höres! :)


Så här hade vi tänkt se ut om ett tag!

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Kan jag få vara med och simma nästa gång? Behöver också muskler! Grrrr...! Vi hade kinesen som mattelärare, vem hade ni? Och han läraren i träslöjd, när han berättade för oss om slöjden så sa han massa om att ville att tjejer skulle välja trä. Och sen när man fick säga vad man ville ha så sa han till mig "du där, jag hade hoppats på dig" jag fick typ dåligt samvete x)

2009-08-26 @ 16:44:48
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Ja, I KNEEEEV xD Men det lät som att du inte ville att jag skulle simma med er, inbillar jag mig?



Men.. jag har iaf inte simmuskler, DESÅ!

2009-08-27 @ 15:12:06
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/
Postat av: alvina (:

mysig bild (;

2009-08-30 @ 11:16:24
URL: http://alvuina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0