Nusnäs

Hejsan! Internet har varit skitsegt hela dagen, men nu börjar det bli bättre. Idag så åkte jag, faster, Jenny och Simon till Nusnäs, då vi först gick till nåt trolland. Vi åt våfflor och gick omkring. Faster skulle ta kort, men det gick lite segt för oss att vara seriösa. Hehe. Efter det for vi till en Hemslöjdsaffär i Nusnäs och vi tittade när dom gjorde dalahästar. Jag köpte två grejer, en grej till Linn och en till Hanna, fast vad det är kan jag inte säga ifall att någon av dom kanske läser min blogg, men jag kan iallfall säga att det är en början på en present dom kommer att få. Vi fikade också i Nusnäs och sedan åkte vi hem. Jag hittade en The Script skiva i fasters bil och det var väldigt längesedan jag lyssnade på dom, så jag stoppade på skivan och låtarna var fortfarande lika superbra, kanske lite bättre!

Jenny....

Igen...hon är inte riktigt normal...
I
Massa dalahästar :)

Kommentarer
Postat av: Sigrid

Du borde gå på zornmuseét Josse! Men varför köpte du inget till Moa (jag har ju inte nått med det att göra), det var bara jag som typ trodde ni var bästisar eller nått :P

2009-08-11 @ 18:43:26
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/
Postat av: Sigrid

aha! Men 0m du går på zornmuseét så gå på rundtur i hans hus, det är asballt! Det finns ju också ett museéum med hans målningar men det är inte lika kul

2009-08-12 @ 15:25:55
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0