Ny blogg här på blogg.se!

Hejsan! Nu har jag bestämt mig för att byta till blogg.se. Jag har bytt mellan blogspot.com och blogg.se några gånger, men nu känns det rätt att vara här på blogg.se. Så jag byter nog inte nå mer (men jag kan inget lova). Som ni ser så är designen rätt så risig, men jag ska försöka fixa den så snabbt jag kan. Tryck HÄR för att komma till min gamla blogg!

Anyway, jag är i Mora hos min farmor. Jag kom hit i tisdags tillsammans med min pappa och min syster Jenny. Här i Mora var även min kusin Simon, min faster Annelie och hennes man Jörgen. Och nästa vecka ska jag åka en kryssning till Åland från Stockholm! Ska bli skitkul, jag ser verkligen fram emot det. Men nu ska jag försöka fixa lite med designen, hejs! ♥

Kommentarer
Postat av: Sigrid

tack! Gillar också bilden på Else!



Skrev inte så mycket i kommentaren, typ undrade om det här är samma blogg som du hade först?

2009-08-06 @ 22:01:34
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0