2010

God morgon! Igår klippte jag mig som sagt, det blev jättefint även fast det inte blev någon stor förändring. Efter att jag klippt mig åkte jag till Hanna och var med henne ett tag. ♥

Ja, snart är det 2010, känns som att tiden går jättefort! Nyårsaftonskvällen ska jag vara med Moa, vi ska se film, äta gott och gå ner till hamnen för att kolla på fyrverkerierna. Kommer säkert bli jättekul! 2009 har varit ett väldigt bra år tycker jag! Jag har gjort mycket, träffat nya människor och haft det asroligt. 2010 ska bli lika roligt, om inte roligare!

Om jag inte hinner uppdatera innan imorgon så får jag nu önska er alla ett GOTT NYTT ÅR! :D


Kommentarer
Postat av: emma

jätte söt blogg:)!



jag är med i åretsblogg :D

skulle vara jätte snällt om du röstade på mig!

klicka på länken för att rösta på nummer 2!

kram <3

http://takazi.blogg.se/2009/december/de-8-finalisterna.html#comment



förlåt om du inte gillar reklam (a)

2009-12-31 @ 13:19:00
URL: http://eemmamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0