Bara för att

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
''Har jag tur, kommer Hon i morgon att ge mig lite rester från middagen'' från Pojken som kallades Det

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

En nallebjörn

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Det jag senast såg på tvn var ett avsnitt från Sex and the City, dock sändes det inte på tv så om man ska vara noga så såg jag senast på Americas best dancecrew


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 19.42  - 19.42 var den, och jag lovar att jag inte tittade! Fast jag tittade då klockan var 19.35...


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Mamma som slår in julklappar, härligt ljud!

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag gick hem från skolan med Moa och Hanna, och jag ramlade i den djupa snön och i stort sett så begravdes min väska under snön...


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Jag vet inte riktigt....en msnkonversation kanske ;)


8. Vad har du på dig?
Jeansleggins, linne, kofta, underkläder och sockar


9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Nä, jag drömmer ofta och har lätt att komma ihåg mina drömmar, men i natt drömde jag inget


10. När skrattade du senast?
För nån minut sedan, då jag pratade med Hanna på msn, fast då jag skrattade mycket var tidigare idag då jag var med Hanna och Moa!


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
5 tavlor med olika motiv

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Öh...ja, det har jag säkert fast jag kommer inte på något just nu

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Bra tidsfördiv! ;)


14. Vilken var den senaste film du såg?
Senaste hela filmen jag senast såg var nog Sex and the City the Movie, men jag såg delar av Stardust i lördags

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Resa, resa, resa! Köpa kläder, prylar och säkert ge bort lite pengar också :)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
En gång då jag var liten så kände jag att jag var kissnödig så då gick jag in till badrummet, men då kissade jag på mig på badrumsgolvet även fast jag kunde ha gått på toan typ för att det var kul eller nåt....inte för att jag vet varför det skulle vara kul :o

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Fred på jorden på jorden tror jag...


18. Tycker du om att dansa?
Ganska så kul!


19. George Bush?
.............


20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Tiffany om det blir en tjej, kille vet jag inte...


22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja, jag skulle jättegärna bo i något varmt land ett tag i framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0