Bio

Hej! Blev inte att skriva nåt igår, hade varken ork eller tid. Iallafall igår efter skolan - som blev en kortare dag eftersom slöjdläraren var sjuk - så gick jag, Olivia, Hanna, Linn och Angela på stan. Vi gick runt lite, drack milkshake. Efter staden så gick jag, Olivia och Angela hem till mig, vi såg lite av en film och åt mat. Klockan kvart över 6 började bion, New Moon alltså. Såg den med sju underbara vänner - Linn, Hanna, Sigge, Olivia, Angela, Tove och Jennie. Den var asbra, bättre än ettan! Längtar som en tok tills trean kommer på bio, fast det är ju ett tag kvar, i juni tror jag att den har premiär.

Idag så har det varit skola såklart fast vissa tjejer i de fyra sjuorna som finns på skolan åkte och simmade vilket var en del av klassikern. Det var jobbigast i början, men sedan flöt det på rätt så bra och snabbt. Ett tag efter skolan blev det storheden och stan med mamma, sedan käk på Österns Pärla med Mamma och Jenny. Nu blir det plugg, vi hörs! =)

Jag och Angela på H&M


Haha, jag visar min kärlek till julmust!


Kommentarer
Postat av: alma

har du sett new moon?



var den bra?

2009-11-29 @ 10:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0