Gitarr!

Hej! Idag i skolan så var det inget speciellt, förutom matteprov då det gick ganska så bra. Nåt fel har jag nog, men det gick ganska bra. Tror jag iallafall. När pappa kom hem så gick vi och köpte en gitarr åt mig! Jag är så glad just nu. Min förra var typ 3593 år gammal och strängarna tjorvade mycket. Tack pappa! ♥ Jag och pappa har även tagit vaccin på svininfluensan. Gjorde inte alls ont - tur det. Det var väldigt nära att vi inte skulle få nån spruta eftersom det var ganska lite vaccin kvar, men vi fick! Hoppas bara att man inte blir sjuk av den ;)

Jag visar upp bild på gitarren senare eller imorgon, orkar inte ladda upp bilder just nu. God natt!

 


Kommentarer
Postat av: Zäta

haha thanks :D

2009-11-11 @ 21:24:32
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0