På onsdag smäller det!!

Idag har det varit en dag fylld med skratt. Skolan var rolig men roliga vänner. Efter skolan så åkte jag och Hanna med Olivia hem till Alvik. Vi såg filmen The Proposal. Den var ganska så bra. När jag och Hanna åkte hem vid halvsjutiden så åkte vi runt och hämtade 105 kr hos folk för jag och några till ska se New Moon på onsdag! Det var ju egentligen tänkt att jag och några skulle se den ikväll och försöka komma in även fast det var 15-årsgräns, men sedan skulle de tydligen ha obligatorisk legkoll så då ville vi inte chansa och lämnade igen biljetterna men idag så har dom ju sänkt åldergränsen till 11 år...lite surt, men iallafall så ska vi gå på onsdag och då var det några fler än dom vi egentligen skulle va som följer med, vilket blir roligt! :)

Nu blir det snart mat, är skithungrig! Det blir även idol med läsk och ostbollar. Det gillar vi =)

Jag och Olivia roar oss med att fota på toaletten på rasten! ♥

Olivia, Alfons Åberg och jag! Alltså jag pussar honom fast det syns inte så bra på bilden...

Hanna och Olivia ♥


Kommentarer
Postat av: Zäta

haha alfons :D

2009-11-20 @ 21:17:40
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0