Platser jag vill besöka innan jag dör:

New York: Jag skulle jättegärna vilja åka till New York för det verkar vara en jättefin stad! Frihetsgudinnan, Central Park, China Town i Manhattan och allt annat som finns.

Grekland: Vilken dröm att besöka Grekland på ett sådant ställe som bilden. Jag gillar verkligen de vita husen som har blåa dörrar och blåa fönster. Så någonstans i Grekland vill jag fara till!

Kalifornien: Los Angeles, San Francisco skulle jag vill åka till! Eller någon annanstans i Kalifornien. De stora stränderna är nog det som lockar och så ser det så fint ut i serien O.C som är inspelad i Kalifornien!

Hawaii: Jag skulle vilja åka till någon av öarna i ögruppen, vet dock inte vilken. Varför jag vill resa till Hawaii är nog bara för att det ser så fint ut med stränderna och vattnet, tänk att bada där!

Italien: Venedig, Rom och några andra städer vill jag besöka i Italien! Venedig en sån cool stad med gondolerna och allt vatten. Maten, språket är också saker jag gillar med Italien.

Frankrike: Språket är jättefint! Fast det var först då jag såg filmen ''Gosskören''  för typ ett år sedan som jag började gilla språket. Alla olika städer är säkert också jättefina, så jag vill besöka flera ställen i Frankrike, men mest Paris tror jag.

Spanien: Ett land jag har varit i, men åka till igen! När jag var där så var jag i Fuengirola och i Gibraltar. Det som var coolt med Gibraltar var att man från berget såg Afrika, Marocko. Det var även fria apor i berget. Om jag ska åka dit igen skulle jag nog vilja besöka någon badort, Madrid eller Barcelona.

 

Finns många fler platser jag skulle vilja besöka, tex något Land i Afrika, Thailand, Kina, Australien, något land i Sydamerika och många, många fler platser.

Jag fick lust att göra en platser-jag-vill-besöka-grej därför att Sigge gjorde en sån på hennes blogg! ;)


Kommentarer
Postat av: Paulina

venedig har jag varit i :D

2009-11-03 @ 19:43:05
URL: http://paaulinasandberg.blogg.se/
Postat av: JuliaOfSweden

Heejj^^(:

Det är jag som är Julia.

Du har en snygg bloggo ch du skriver fint (: Du får gärna gå in på min : www.juliaofsweden.blogg.se dufår läsa & kommentera Tack o Hej

2009-11-03 @ 20:13:27
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/
Postat av: tvillingmamman

NY är nå jag bara MÅSTE besöka! åhh, synd att de alltid ska kosta så mycket =/

2009-11-03 @ 20:27:00
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Håller med dig om ställerna du vill besöka! Men Usa lockar inte så mycket för mig, hehe ;) Bara New York men dit ska jag ju snart! Och som jag har tjatat så mycket om på min blogg så är Italien aaamazing! :D



Och föresten, Guuuuursnygg design! :D Den blev jättefin!

2009-11-04 @ 18:16:35
URL: http://jaghetersigrid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0