Shoes

Idag känns det som att jag har hunnit mycket. Vid tiotiden så simmade jag med mamma, det blev 50 längder som är 1250 meter så jag är nöjd! Efter simningen så åkte jag och mamma till skokanonen och köpte ett par skor till mig. Har letat som en tok efter just den här sortens skor, men det har antingen varit för långa eller alldeles för dyra. Men nu har jag sådana skor. =)


Skorna ser egentligen ut så som det gör på nedersta bilden, men man kan ju vika upp kanten, det är också fint!

Sedan så åkte jag, pappa, Jenny och Suzanne till Storheden och gick runt där och köpte lite saker till hemmet. Hyrde även två filmer när jag kom hem till stan och har hunnit se en av dom - Bring it on: Fight to the Finish. Halvbra film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0