Snart slut på lovet

Go morgon! Igår på Ikea i Haparanda var det roligt. Mamma och mormor hämtade upp mig vid 9-tiden och så åkte vi mot Haparanda. På Ikea fick jag mig ett skrivbord och så ska vi typ skicka efter en bokhylla till mig också därför att vi kunde inte få med den i bilen efter som den var typ 10000000 m lång. Vi gick på Candy World och köpte godis, for över till gränsen till shoppingcentret Rajalla och vi fikade på gallerian i Kalix.

Igår kväll så var det ROLIGT! Vi som var där var jag, Moa, Calle, Linn, Oskar, Andreas, Paulina, Julia, Hanna, Pablo och Angela. Vi såg två skräckfilmer, mumsade på gott och så gick vi ut ett litet tag. Vi spelade även lite kortspel. Vid halv 12 åkte jag hem. Den första skräckfilmen vi såg var mer äcklig än läskig (Boogeyman 2). Kanske inte ska berätta vad som händer ifall att nån vill se den, men en sak var jätteäcklig. Det var en tjej som skar sig på armarna och sen så började larver krypa in i armarna...den andra filmen vi såg (My bloody valentine) var också äcklig..

Idag blir det att ta det lugnt, jobba matte och SO, fara till mamma och lägga mig tidigt för att vara så pigg som möjligt till skolan! Kan vi inte, snälla, få en vecka till lov? Skulle vara skönt med en vecka till, men det går inte, men det blir väl lite roligt att börja skolan igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0