You are my heaven on earth

Hej!
Idag har det varit en vanlig skoldag, kändes tungt att gå upp imorse, fast det gör det ju alltid. Hade gitarr på eftermiddagen vilket var roligt. Det känns som att jag har massvis att ta igen för att jag var sjuk en dag, alltså i fredags. Svenska, engelska och SO. Har gjort bort det mesta av svenskan, lite kvar där och i engelskan är det ganska mycket som ska göras och jag kan tyvärr inte göra nåt i So:n eftersom vi först har lektion på onsdag och böckerna är i det klassrumet och ja...

Ikväll blir det att ta igen det jag behöver ta igen i skolan, kommer nog gå fort! Kl 21.00 är det ju Helens små underverk på kanal9 så det ska jag kanske se ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0