LOV!

Jaaa, lov! Det ska firas. Eller nåt. Men det är iallafall svinskönt med lov. Skolan idag var ganska kul faktiskt. Det var NO läxförhör som gick bra känns det som, engelskaprov som typ också gick bra. Har ju inte fått reda på resultatet ännu, men det kändes som att det kommer att bli ett ganska bra resultat ;) Och på svenskan så fick vi tillbaka våra bokreflektioner och då sa svenskaläraren till mig att hon skulle vilja ha min som en mall för dom som ska skriva bokreflektioner och sedan sa hon att min bokreflektion var jättebra och att det skulle kunnat vara en i nian som skrivit den och att den personen i så fall skulle ha fått bra betyg! :o Det var väldigt roligt att höra iallafall!

Ikväll så blir det att umgås med några i Klöverträsk, vet inte riktigt hur många och vilka det blir men det kommer nog bli väldigt roligt. En bra start på lovet. Mina kusiner och min moster kommer även hit till Luleå idag, dock får jag inte träffa dom förens typ senare på kvällen eftersom jag blir borta hela kvällen. Ska njuta av lovet nu, ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0