Mycket skratt

Hejsan! Idag i skolan så har det inte hänt så mycket, förutom att jag och några andra har skrattat grymt mycket! Har typ ont i käkarna och ont i huvudet efter allt skratt. Haha, jag och Moa började skratta för mitt dampryck på engelskan, haha, lite svårt att förklara, men Moa vet ;)

Efter skolan gick jag och Linn hem till henne. Vi har typ suttit vid datorn, skrattat, ätit och pluggat lite språk. Hon tycka och jag spanska. Åkte hem vid 8-tiden! Jag och pappa ska snart gå igenom frågor till utvecklingssamtalet jag har imorgon. Nervöst. Hehe nä, men det kommer säkert att gå bra!
 


Vi är flitiga på matten och det ser ut som att det är tusen böcker på bordet...typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0