Blåsor

Hejsan! Sitter här och äter skorpor (fast dem ser ut som små rostade brödskivor, dom är typ roligare att äta än vanliga skorpor och godare, hehe) och dricker mjölk. I skolan idag så hade vi matte, engelska, NO, spanska, bild och NO igen. Fast sista NO-passet var i halvklass så vi i den gruppen fick sluta 3 idag, medans dom andra slutade 2. Men vi får sovmorgon imorn, en timme extra alltså till klockan 9! Känns skönt.

Idag när jag skulle gå hem (tar ca 45 min) så hade jag på mig mina converseskor och även fast jag vet att jag får världens blåsor av dom så gick jag ändå. Och när jag kom hem hade jag jätteont i ena foten och en stor blåsa. Men jag får väl skylla mig själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0