Elevservice

Hej! Idag i skolan har det varit idrott, musik (haha, på musiken så började Angela skratta mitt under låten som vi sjöng och då började automatiskt jag och några skratta och då blev det kaos, haha!), elevservice, matte, engelska och svenska. Elevservice hade jag med Moa och det är att alla som går i 7an ska hjälpa till en gång varje halvår (osäker om det är så) i disken och servera mat till de små. När jag skulle servera mat så ger jag ris och så frågar jag ''vill du ha mer?'' och då tänkte jag inte riktigt så då när jag inte hade gett nå mat alls till en kille så frågade jag ''vill du ha mer?'' och han typ stirrade på mig med stora ögon, haha! Där gjorde jag bort mig lite..

Nu tror jag att jag ska plugga till NO-provet vi har imorn och plugga engelska för läxförhör har vi också imorgon. Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0