Magsjuka....?

Hellu! Idag blev det en kort skoldag för mig, det blev tre lektioner: NO, engelska och svenska. På svenskan kände jag att jag fick jätteont i magen och svenskaläraren sa att jag såg helt vit ut i ansiktet och jag kallsvettades. Så jag skulle gå till en av mina mentorer och säga att jag skulle gå hem och då när jag gick igenom korridoren så såg jag suddigt, såg nästan ingenting. Så jag gick hem och när jag kom hem så spydde jag - det värsta som finns! Sen blev det att vila hela dagen. Har typ inte ätit något idag för jag är inte så sugen på mat. Har fortfarande lite ont i magen. Fast jag har bara spytt en gång, vilket är bra!

Imorn så skulle jag, Linn och Hanna kolla på fotbolls DM, men vi ändrade oss och ska kolla på när Jennie dansar på Kulturnatten m.m. Kommer nog bli kul. På kvällen ska vi typ sova hos Hanna och där ska vi laga mat och se på film antar jag :)


Kommentarer
Postat av: linnn

ska vi sova hos hanna?! :O

2009-09-04 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0