21 dagar kvar...

...tills jag åker till Rhodos!! Fyfan vad jag längtar och jag har världens resfeber just nu. Jag går runt i jeansshorts, sandaler och kortärmat bara för att få känna mig lite somrig. Inomhus såklart, haha. När jag tittar på bilder på Rhodos, eller det kan vara vilket varmt ställe som helst, så blir hela jag sugen på att sätta mig på ett plan och flyga iväg nu! Men det är bara tre veckor kvar nu och det är inte mycket om man tänker efter. =)

Härligt det ser ut, speciellt med det blåa vattnet!

Vi ska besöka Lindos, med såna där jättefina vita hus!

Vi ska även besöka Faliraki Water Park en dag, ser grymt roligt ut med alla rutschkanor =)


Ja, nog om Rhodos! Under dagen har det inte hänt mycket alls. Mina kusiner och min moster har farit hem till Gällivare så nu är det lugnt och tyst här. Nu blir det snart käk, plugg och sedan en tidig kväll inför skolan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0