Jenny, du suger riktigt hårt

Jag fick ett sms idag av min syster där det stod:
''Mando Diao kommer till lulekalaset!''
När jag läste det blev jag hur jäkla glad som helst (Mando Diao är mitt favoritband) och jag såg verkligen fram emot att få se dom igen. Jag såg dom för några år sedan då jag inte hade hunnit lyssna på deras musik så jättemycket, så det skulle vara hur roligt som helst att se dom nu då man kan alla låtar och ja. Så jag svarade:
''JAAAAAAAA!!!!!!''
Men då fick jag ett äckligt dåligt sms tillbaka...:
''April, april din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill''
Åh, all min lycka försvann....från och med nu hatar jag datumet första april och allt som har med att lura folk. Iallafall för stunden... Bara på grund av en viss dum Jenny...:(

En bild på den elaka systern och kusin i julas. Fortsätt dra i hennes ben så att hon ramlar och slår sig riktigt, riktigt hårt! (6)


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej Glad Påsk och en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-02 @ 10:12:34
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0