Plugg på KH

Hej! Det är alltid lika skönt med helg efter en skolvecka och nu är den här! Efter skolan åkte jag, Hanna och Linn in till stan och pluggade ett tag på Kulturens Hus. Vi håller på med fornnordisk mytologi och myter i so:n och svenskan och vi ska ha en muntlig redovisning på det nästa vecka så det blir plugg i helgen som gäller! Inte så jätteroligt, men det är sånt som måste göras. Vi gick även en sväng på stan och drack milkshakes. :)

Snart kommer mina kusiner, min moster och min sötnos Agnes från Gällivare till oss och de ska vara här hela helgen! Imorn ska vi gå på stan, troligtvis äta på någon kinarestaurang och sedan får vi se vad vi hittar på. Det kommer nog bli kul hur som helst!

Hanna! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0