Tidsfördriv

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Svarta leggins, tröja, linne, sockar och underkläder.
Vad använder du just nu för skor: Har inte på mig några just nu.
Favoritfärg på kläder: Har ingen speciell favoritfärg på kläder =)

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag.
Du pratade med: Jenny.
Du gick på bio med: Hanna och Sigge.
Du gick på stan med: Hanna och Linn.
Skällde på dig: Kan inte komma på nån just nu.. Eller jo, Jenny för att jag hade skrivit ett olämpligt personligt meddelande på hennes msn, hehe...:)
Senaste
Låt du hörde:
Timoteij - Kom som spelades på Rix Fm. Allvarligt talat så kan man faktiskt misstolka texten i låten, haha!
Film du såg: Mean Girls
Mat du åt: Szechuan biff.
Kram: Hanna!
Fest: Mitt och Moas födelsedagsparty.
Känslan: Glad.
Ilska: Igår då Jenny lurade mig att Mando Diao skulle komma till lulekalaset...
Resa: Senast resan inom Sverige var till Stockholm typ 12 mars men utomlands så var det Bulgarien.
Glädje: Lov! :D
Dröm: Jag minns inte riktigt min senaste dröm..
Boken du läste: Den utvalde.
Personen du träffade: Mormor, morfar, mamma, Jenny.
Personen du pratade i telefon med: Papi.
Personen du fick sms av: Hanna =)
Gången du åt en 7-eleven korv: Eh, har aldrig ätit en sådan.
Gången du var utomhus: Idag, för nån timme sedan.
Gången du sov: Inatt.
Saken du köpte: Hallonröda converse!! ♥

Om dig

Namn: Josefine Dahlberg
Ålder: 14 år.
Smeknamn: Josse och Jossan.
syskon: Jenny.
Sysselsättning: Sjunga, busa med vänner!
Bra egenskap: Att jag har svårt att slösa pengar, jag ser alltid till att jag har en summa pengar hela tiden.
Dålig egenskap: Att jag lätt kan bli stressad.
Linje/klass: 7an.
Hårfärg: Brun.
Ögonfärg: Ljusblåa.
Skostorlek: 39.

Kommentarer
Postat av: Hajnii! ;D

Du har gjort om!! Super fint! :D



Saknar dig!:( <333

2010-04-02 @ 19:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0