Malta, here we come!

Hej! Idag har jag, Moa, Moas föräldrar och min mamma haft ett möte, eller vad man ska kalla det, då vi har pratat om språkresan till Malta som vi ska åka på nästa sommar. Vi bestämde olika grejer och vi ska boka resan imorgon! Åh, det ska bli så roligt! Jag längtar riktigt mycket, fast det lite mindre än ett år kvar... men tiden går snabbt och snart sitter vi väl på flyget påväg till Malta!

Efter inte så många timmars sömn i tältet i natt så ska jag försöka vara uppe till ca tre i natt för att Gosskören (en av mina favoritfilmer) går på ettan 00.55! Så jäkla bra film ♥ Problemet är hur jag ska orka vara uppe då jag ligger efter med sömnen...


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-15 @ 12:17:42
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så kul med språkresa! :)



2010-08-15 @ 15:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0