Brrr kallt...

Jag tror aldrig att jag har frusit så mycket som igår... Jag, Linn, Hanna, Oskar, Andreas och Pablo var hemma hos Andreas och såg film inne i värmen och busade lite. Det blev så varmt inomhus så vi bestämde oss för att gå ut och vi fick för oss att vi skulle ha snöbadarkrig eller vad man nu ska kalla det. Vi tjejer hade ju en aning svårt att få ner killarna och de en aning lätt att få ner oss... Vi hade inte varma kläder på oss så vi blev hur blöta och kalla som helst. Sen att jag och Linn hade typ 20, 30 minuter hem att gå gjorde ju inte saken bättre. Det var så skönt att komma hem och krypa under täcket!

Förresten, jag har halkat efter med 30 days-listan, men då gör jag två dagar idag istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0