Fönster kan ibland skrämma mig

Ibland kan fönster skrämma mig pga en viss anledning. Det var i våras, då jag, Moa och Hanna såg på skräckfilm hemma hos Moa. När vi var mitt i det mest läskigaste i filmen såg vi att persiennen i fönstret inte var helt nere och för att hindra att det skulle dyka upp något i fönstret så var vi ju tvugna att gå och dra ner persiennen. Vi satt länge och pratade om vem som skulle gå och dra ner persiennen, men till slut bestämde jag mig för att jag kunde gå. Jag gick till fönstret och tänkte ''äh, det kommer inte dyka upp något utanför fönstret, det är ju bara i filmer det händer sådant, inte i verkligheten''. När jag precis tänkte dra ner persiennen så ser jag två människor krypa utanför fönstret!!! Jag började skrika högt och Moa och Hanna skrek för att jag skrek och mitt hjärta typ stannade för någon sekund. Sedan kom jag på att jag kände igen jackorna på de som kröp utanför fönstret...

Det var Jennie och Linn som kröp där utanför, som hade tänkt skrämma oss. Då blev jag enormt lättad! Det är ganska kul nu då man tänker tillbaka på det, men det var hur hemskt och läskigt som helst då!

Kommentarer
Postat av: Jennie

YÄÄÄHHH!

2010-02-11 @ 16:06:28
Postat av: Jänny.

Hehe, jag har också skrämt dig i ett fönster!

2010-02-12 @ 11:38:57
URL: http://tjockjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0