Ge mig sommar - NU!

Jag har längtat efter sommaren i flera månader nu och det värsta är att jag måste vänta flera månader till innan den kommer. Det är tragiskt...fast en STOR tröst är att jag åker till Rhodos 16 maj så då får jag lite sommar i förväg och får troligtvis lite färg på kroppen! ;D Tills dess får jag väl drömma mig bort till Rhodos, strand och värme ♥

Igår hittade jag en bild som nog måste vara åtminstonde tre år gammal. Jag är solbränd, har ljust hår och det är sommar. Jag funderar faktiskt på att färga tillbaka till min naturliga hårfärg som jag har på bilden, det är så jobbigt att färga utväxten hela tiden och det sliter ju på håret. Och den hårfärgen passar faktiskt bättre till sommaren, enligt mig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0