Humöret är på topp

Rubriken säger det mesta. Mitt humör idag är på topp! Jag tror det är för att jag har köpt två par nya byxor idag - jeansleggins och chinos. Ibörjan var det omöjligt att hitta byxor men PANG så hittade jag det jag sökte efter helt plötsligt. Om jag orkar så lägger jag upp bilder på köpen i ett inlägg senare. Jag har även hunnit med att simma idag, det var hur skönt som helst. Kanske inte under själva simningen, men efter!

Om ca en timme åker jag till pappa och därefter till stället där Suzanne ska ha sin femtioårsfest. Jag och de andra ''barnen'' (syster, Jenny och Johanna tror jag...) ska hjälpa till och vara kökshjälp typ. Så hela kvällen och natten blir det partyyyyy.


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Vill nå få er ett gott skratt? kolla då in det här (; http://sandratjulins.blogg.se/2010/february/good-mood-hahahha-x.html#comment

2010-02-06 @ 18:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0