Nja....

Du Blev Estetiska Elin:
Du är estetiskt och konstnärligt lagd och har en enorm kreativitet som du måste få utlopp för. Din estetiska sida är din starka punkt. Du har en känsla för färg och form och vill arbeta praktiskt och gärna med händerna, kanske genom ditt eget företag. Under din utbildning finns stora möjligheter att studera utomlands.

Nedan följer ett urval av yrken och utbildningar som kan passa dig!

____________________________________________________________________________________

Design och hantverk - florist, inredning, mode, textil, smide, metall, trä

Jag gjorde ett test på msn.com om vad jag skulle kunna ha för yrken! Jag håller inte riktigt med: Jag är inte duktig på att jobba med händerna, typ att sy, pyssla osv. Jag skulle ju nog vilja arbeta med något som har med musik att göra! ;)

Tryck HÄR för att komma till testet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0