Somnar snart....

Hallå! Kvällen hos Samuel vart rolig! Film, bus och skratt. På filmkvällen var det ganska många från klassen plus lite annat folk. Kom dit vid halv sju och åkte hem vid elva och nu är jag heeelt slut. Så jag tror att jag ska lägga mig snart, skulle vara riktigt skönt. Jag ska även ta en sovmorgon imorgon, det behövs verkligen efter en veckas slit i skolan!

Imorgon blir det bio med vänner! Valentine's Day hade vi tänkt se, det kommer säkert bli bra :D

Presenten till Samuel:

  • 10-pack colaburkar
  • Winegums
  • En gott och blandat påse
  • Kexchoklad
  • ''Kärlekstugg''
  • Nån mjölkchoklad
  • Kola

Kommentarer
Postat av: oliviiiaaa och linnnnn

men vi hade störst och bäst paket xD

2010-02-13 @ 10:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0