Bag i huvudet

Hej! Första skoldagen för veckan, kändes ganska tungt att gå upp, men det gör det nog alltid. Skridskor på idrotten, det var rätt så kul även fast vi inte hann göra så mycket. Senare på dagen så fick jag fick en fet, riktigt tung bag (det var skridskor och hjälm och sådant i den) i huvudet för att den föll ner från skåpet...ja, det var ju som riktigt trevligt...hähä, men alltså det gjorde väldigt ont i huvudet ett tag efter det, men nu är det helt borta (y) Jag var rädd att jag skulle få hjärnskakning eller något, men så vart det inte, tur det! :)

Vid femtiden for jag och simmade på Pontusbadet och nu blir det plugg, plugg och plugg! Kram ♥

Jag och Olivia på idrotten!

En lite småkonstig video på mig och några vänner på idrotten, haha, men det gillar vi! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0