Chipmunks

Hejsan! Igår kväll var jag som sagt på filmkväll/födelsedagsfest som Jens och Erik hade. Vi var 18 stycken tror jag och det var roligt! Vi såg på två filmer - Team America och Baksmällan. Team America, den filmen är riktigt sjuk, haha! Jag åkte hem vid halv 11 och mådde ganska dåligt då jag kom hem för att jag är allergisk mot pälsdjur och Jens hade en hund som var så glad och söt som jag bara var tvungen att gosa med! Så då jag kom hem kliade mina ögon, jag var täppt i näsan och halsen var tjock. Men jag får väl skylla mig själv att jag gosade så mycket med hunden....och inga bilder blev det heller, jag tog nästan inte fram kameran på hela kvällen!

Idag vaknade jag 8 (?), även fast jag lade mig vid halv 1...Så idag har jag hunnit se Alvin och Gänget på en av canal+ kanalerna. Gullig film! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0