Jag HATAR vintern

Hejsan! Skoldag idag, inte så omtyckt av mig pga det dåliga vädret. Blåsigt, snökaos och inte alls trevligt. Idrotten var värst eftersom då skulle vi gå på en promenad, man blev blöt och allt var eländigt. Just nu så hatar jag vintern. Visst, vintern kan vara mysig då det är typ -5 ute, vindstilla och sol, men när vädret är som det är just nu, nej tack! Nu är jag nöjd, nu har jag fått klaga lite :)

Efter skolan så färgade jag håret på Salong Carita. Det blev fint, nästan ingen skillnad alls, fast jag fick bort den gräsliga utväxten och hårfärgen blev mer jämn nu! Nu ska jag plugga spanska, sedan krypa under täcket och se på tv resten av kvällen. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var jättefint! :D

2010-01-27 @ 19:56:47
URL: http://paaulinasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0