Mycket kallt

Hej! Jag har kommit hem från Hanna för ett tag sedan, blev att ta en promenad hem ifrån henne. Det tar ca 15-20 minuter och på den ganska korta biten höll mina ben på att bli till istappar. Det är så enormt kallt! Iallafall för mig, men jag kanske var lite dåligt klädd, hehe. Jag längtar riktigt mycket till sommaren, att bada, sola, kunna gå runt i t-shirt och shorts utan att frysa, äta smaskig glass, sitta i hamnen och prata med vänner en fin sommarkväll, vara i stugan, umgås med underbara vänner. Det låter underbart i mina öron, men dock så är det många månader kvar innan det blir sommar, men det kommer säkert att gå hur snabbt som helst! ♥ Hoppas jag...

Linn, jag och Hanna igår. Det var verkligen längesedan jag skrattat så mycket som igår! Ni är verkligen bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0