Tidsfördriv

Favoritgodis: Sura godisar och marabouchoklad!
Kläder just nu: Mjukisbyxor, linne och underkläder
Musik just nu: Mando Diao - Jeanette
Sommarplaner: Åka till Mora, Göteborg och kanske hjälpa Jenny med flytt till Uppsala. Annars ska jag bara sola, bada och vara med kompisar ;)
Hur många kuddar sover du med: Två
Favoritväder: Soligt och en massa plusgrader
Rädd för insekter? Nja, jag hatar getingar men annars är jag inte så värst rädd för insekter
Pizza eller hamburgare? Pizza, kebabpizza!
Skriver du dagbok?
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Är du rädd för blod? Nej
Gillar du att sjunga? Jag älskar att sjunga!
Anser du att du är stark? Haha, ja starkast av alla! ...
Brukar du sola? Inte solarium, men annars så ja
Vad gör du om du får hicka? Försöker få bort hickan genom att hålla andan och/eller dricka nåt
Rökt/snusat någon gång? Usch, nej

Snodde listan av Paulina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0