Sol och bad!

Hej! Jag har inte orkat skriva något alls det senaste dagarna. Jag har faktiskt i stort sett inte ens varit inne på datorn på flera dagar. Iallafall, det var ju midsommar i helgen och den firade vi med gäster, god mat och fotbollsvm! Vi kollade även på när de reste midsommarstången. Ett minus med midsommaraftonen var att det började spöregna - inte kul. Men annars så har midsommarn varit bra! :)

Nu är vädret på topp så jag och släkten ska som igår fara och bada på våmhubadet! Här i Mora så ska vädret vara jättefint de flesta dagarna den här veckan. På lördag skulle det till och med vara 29 grader och sol! Det kan ju ändras under veckan, men fyfan vad skönt om det skulle bli så varmtl!

Här kommer lite blandade bilder!

Haha, jag och Jenny fick lust att pröva Våmhudräkten som är våran fasters gamla dräkt. Då vi fotade vi lite och det var ganska roligt då bilar åke förbi då vi fotade. Dom stirrade, haha!


Kommentarer
Postat av: sara

jag måste vara med dig nån dag! det händer ju aldrig x) <3

2010-06-28 @ 17:16:37
URL: http://sarameds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0