Hos papi

Hej! Jag har för ett tag sedan kommit till pappa och vad ska jag göra nu...? Jag funderar på att ta en promenad runt sjön, men jag vet inte riktigt om jag ids, haha! Jag känner mig lite slö just nu. Om det inte blir en promenad blir det nog att plugga eller se film =)

Imorgon är det en ny skolvecka och även en andra sånglektion för min del! Det kommer nog bli roligt! Och nu när jag skrev om skola så kom jag att tänka på att det är mindre än två skolveckor kvar till lovet. Ett härligt, underbart, fantastiskt påsklov. Sedan kommer nog tiden går hur snabbt som helst (hoppas jag :o) och vips så är det sommarlov!

Sommar! ♥ Bilden är från i somras då jag, Linn och Hanna var i Sundom. Åh, vilket underbart minne!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: Hehe ja det är jätteroligt! :D

2010-03-21 @ 19:16:08
URL: http://lovvann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0