Rolig kväll!

Mitt och Moas födelsedagsparty var verkligen jätterolig! Vi var 16 pers och vi såg på film, lekte lekar och åt gott. Jag och Moa fick jättefina presenter, tack! Ja, kvällen blev riktigt lyckad och det blev hur mycket skratt som helst. =) Tack för en jäkligt kul kväll! Jag har inga bilder att bjuda på, men man märkte verkligen blixten från Sigges kamera hela tiden så hon har nog några bilder jag kan sno!

Idag...jag är trött efter igår och dagens planer är nog bara att städa rummet, som ser ut som ett bombnedslag, och packa eftersom jag ska till mamma. Inte så mycket mer, men om fyra skoldagar är det lov och då ska det bli full rulle och jag har bestämt mig för att jag ska ha så kul som möjligt och njuta av påsklovet tillsammans med fina vänner. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0