Helg i Gällivare!

Hej! Jag kom hem från Gällivare idag och det var himla trevlig helg där! Jag orkar inte skriva så detaljerat så det får bara bli två bilder från mobilen. Jag kan ha ett antal fler bilder på kameran, men den är död just nu så det får bli senare. Jag måste bara säga att jag verkligen längtar efter att sova! Jag har varit så trött under hela dagen av någon konstig anledning så det ska bli ooooootroligt skönt att få sova!

Jag och Linn var på stan i Gällivare igår! Vi drack varm choklad på ett café.

På hemvägen stannade vi och fikade och då fanns det julmust att köpa och jag blev ÖVERLYCKLIG! Julmust är bland det bästa jag vet ♥


Kommentarer
Postat av: Alva

Julmust in my heart!

2010-10-18 @ 17:18:57
URL: http://ialvashuvud.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0