Tror jag dör så trött jag är

Hej! Jag har inte orkat uppdatera på bloggen nu för tiden, men det är därför att jag har haft fullt upp med skola och så är jag så himla trött efter skolan och då är det läxor och plugg så gäller. Känns inte så härligt, men så är det. Så jag skriver då jag hinner, då jag orkar och har lust. Iallafall, idag i skolan har det varit en lugn dag med epa-pass, elevens val och en mattelektion.

Vid halv sex så simmade jag och Linn. 50 längder blev det och det var skönt! Efter varje gång jag har simmat känns det asbra, typ som att jag flyger fram, haha. Det kanske låter lite skumt, men så är det. Jag är så himla trött så nu ska jag läsa lite, sedan krypa under täcket och släcka lampan! God natt ♥

Vi bakade blåbärsmuffins på elevens val (hemkunskap) idag! Våra blev nog inte riktigt klara, men de var goda ändå. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0