Trött och sliten

Här i Mora är allt väldigt lugnt! Vädret är kasst, men för min del är det egentligen ganska bra. Jag blev riktigt förkyld där borta i Malta och brist på sömn och att ligga i solen gjorde det inte precis bättre. Jag är inte riktigt bra ännu, men det har blivit bättre iallafall. Jag saknar ju dock vädret ganska mycket, 43 grader i skuggan klockan nio på morgonen.. ♥

Det blir nog lite roligare här när min faster, kusin och fasters man kommer hit på måndag! Då kan man ju också hoppas på att vädret blir lite bättre? :)

Snart tänkte jag ladda upp bilder från Malta, så det kommer förmodligen nångång under dagen!

Jag saknar dig jättemycket Emma! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0