Underbart!

Hej! Så himla skönt med ett kort lov nu innan sommarlovet! Allt i skolan är över förutom en redovisning i so:n som ska göras nästa vecka så det känns riktigt skönt! Direkt efter skolan for jag och solade och jag fick faktiskt en liten rand. Jag vill helst inte se ut som ett vitt spöke på skolavslutning, hehe!

Klockan fem åt jag, Marcus, Andreas, Erik, Oskar, Pablo och Axel på max och sedan blev det bio (det börjar bli en liten tradition att äta på max och sedan gå på bio hehe), Pirates of the Caribbean 4 i 3D! Första gången jag sett en 3D film på bio så det var coolt och brillorna var ännu coolare ;) Filmen var iallafall jättebra!

Efter filmen mötte vi upp Hanna och Linn på Trolltjärn och gjorde upp en brasa. Vi spelade kubb och satt med filtar och värmde oss runt brasan! Det känns nästan som sommar nu, det är bara den riktiga värmen som saknas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0